Ultimele stiri

Campanie inedită pentru titlul de Capitală Europeană a Culturii: 21 de flotări pentru Timişoara 2021

flotari

Campanie de-a dreptul inedită iniţiată de Asociaţia Timişoara – Capitală Culturală Europeană. În cadrul acesteia, timişorenii sunt încurajaţi să realizeze 21 de flotări pentru Timişoara 2021 – oraş candidat.

Potrivit reprezentanţilor asociaţiei, în data de 10 octombrie, Timişoara va depune dosarul de candidatură pentru acest tilu la Ministerul Culturii, autoritatea responsabilă de procesul de preselecţie din România. Pentru a implica cetăţenii orașului să susţină candidatura într-un alt mod, Asociaţia Timișoara – Capitală Culturală Europeană lansează o nouă campanie de mobilizare a timișorenilor prin care le cere acestora să realizeze 21 de flotări pentru susţinerea candidaturii.

Campania 21 de flotări pentru Timișoara 2021 – oraș candidat se va desfășura în perioada 31 august – 19 septembrie și își propune să încurajeze dedicarea, creativitatea și competiţia în spiritul fair play-ului pentru obţinerea titlului de Capitală Europeană a Culturii în 2021. Pe durata a 21 de zile, pe pagina de Facebook a asociaţiei va fi postat zilnic un video realizat de echipa Timișoara 2021 în care membri ai comunităţii locale, de la cetăţeni la artiști, muzicieni, jurnaliști, elevi, producători, bicicliști sau skateri au făcut 21 de flotări pentru a susţine candidatura orașului nostru.

“Candidatura Timișoarei la titlul de Capitală Europeană a Culturii este un proces prin care ne propunem să schimbăm imaginea orașului nostru și în percepţia locuitorilor săi, nu doar în Europa. Este vorba despre o competiţie, iar noi, ca timișoreni, trebuie să susţinem candidatura, să demonstrăm că ne dorim acest titlu și să depunem, fiecare, un mic efort pentru a câștiga titlul. De ce nu prin realizarea a 21 de flotări sau 21 de genuflexiuni pentru Timișoara anului 2021? Asemenea mișcări sunt benefice procesului prin care trecem, pot fi considerate partea amuzantă, de descreţire a frunţilor, dar fără a uita cât de mare este efortul pe care trebuie să îl depunem împreună, ca locuitori ai orașului, pentru câștigarea titlului.”, spune Simona Neumann, directorul asociaţiei.

Campania încurajează cetăţenii orașului să susţină candidatura prin depunerea unui minim efort fizic, să posteze pe paginile proprii de social media un scurt video cu ei realizând cele 21 de flotări, folosind hashtagul #21pushups. Pentru că efortul fizic care trebuie depus nu este tocmai ușor, pentru cei care nu pot realiza flotările există ca variantă alternativă realizarea a 21 de genuflexiuni.

Scrie un comentariu

Adresa dvs. de email nu va fi publicata.


*