Ultimele stiri

Ce trebuie să faci pentru a te angaja la facebook

facebook
Facebook intră an de an în topul celor mai buni angajatori din SUA, astfel că există o competiţie acerbă pentru joburile scoase la bătaie de companie. Ciara Brocklebank, una din persoanele responsabile cu recrutarea în companie, vorbeşte despre calităţile pe care trebuie să le aibă un candidat la un post disponibil în Facebook.

Prima condiţie pentru ca cineva să se califice pentru a fi angajat Facebook este deţinerea unor cunoştinţe tehnice foarte puternice. Contează foarte mult, potrivit lui Brocklebank, şi dorinţa unei persoane de a avea un impact asupra celor peste un miliard de utilizatori ai reţelei sociale prin ceea ce face.

Deşi sunt deseori preferaţi candidaţii cu studii solide, sunt acceptate şi persoane care au dezvoltat pe cont propriu proiecte interesante sau au contribuit la proiecte open-source. De asemenea, candidaţii trebuie să facă o impresie excelentă la interviuri, care sunt mai multe. „Pentru un post de inginer, de exemplu, vei fi rugat să rezolvi probleme de programare, vei primi întrebări legate de comportament, precum şi întrebări legate de design şi arhitectură software, pentru a vedea cât de mult cunoşti fiecare zonă”, spune Brocklebank.

Înainte de a merge la interviu, Ciara le recomandă inginerilor să meargă la una din sesiunile Crush Your Coding Interview organizate de companie, care îi pregătesc pentru întrebările şi sarciniule pe care le vor primi. Tot în aceste sesiuni se fac interviuri de pregătire pe modelul celor reale.

Nicolas Spiegelberg, absolvent de facultate în 2009, a fost chemat la interviu după ce a rezolvat unul din puzzle-urile de programare online oferite de Facebook. Au urmat o discuţie de 45 minute la telefon cu reprezentanţii Facebook, patru interviuri faţă în faţă şi alte două discuţii telefonice după aceea. A fost angajat la cartierul general al companiei din California, iar peste trei ani a fost promovat în poziţia de manager la biroul din New York.

Preluat de pe gândul.info

Scrie un comentariu

Adresa dvs. de email nu va fi publicata.


*