Ultimele stiri

Se pregăteşte lansarea unui nou lanţ de hipermarketuri! Cum se vor numi magazinele

supermarket

Retailerul Auchan intenţionează să lanseze în acest an un nou concept de magazine. Este vorba despre City XS, unităţi ce vor întinde pe suprafeţe de aproximativ 3.000 – 4.000 de metri pătraţi.

Retailerul Auchan îşi continuă expansiunea în piaţă, pregătind lansarea unui nou concept de magazine: City XS. Noile unităţi vor fi deschise în centrele oraşelor şi se vor întinde pe suprafeţe de circa 4.000 de metri pătraţi, potrivit magazinulprogresiv.ro.
În acelaşi timp, compania franceză îşi va dezvolta în continuare şi reţeaua de hipermarketuri în întreaga ţară.
„În privinţa dezvoltării viitoare, vom continua fie prin magazinele clasice pe care le avem, respectiv prin formatul City, de 5.000 de metri pătraţi sau cu magazine City chiar mai mici, tip XS, cu care să intrăm şi mai mult în centrul oraşului”, a explicat Tiberiu Dăneţiu, Directorul de Marketing al Auchan România. „Acesta din urmă (City XS, n. red) este un format de hipermarketuri de proximitate de 3.000-4.000 de metri pătraţi pe care îl studiem în momentul de faţă, care să facă lucrurile puţin diferit de ceea ce oferă proximitatea în prezent prin intermediul supermarketurilor şi al magazinelor de discount”, mai precizat acesta.
În prezent, cele mai mici hipermarketuri de pe piaţa românească sunt operate de retailerul german cu discount Kaufland, acestea având, în medie, suprafeţe de vânzare de 2.000 – 3.000 de metri pătraţi, mai scrie sursa citată.
Totodată, Dăneţiu a mai declarat că Auchan studiază şi opţiunea de a intra pe segmentul e-commerce.
Auchan va deschide în această primăvară al 33-lea hipermarket al reţelei în cadrul centrului comercial Coresi din Braşov, proiect de 60 milioane euro dezvoltat de Immochan, divizia imobiliară a grupului francez Auchan.

Scrie un comentariu

Adresa dvs. de email nu va fi publicata.


*