Ultimele stiri

Asociaţia Timişoara Capitală Culturală 2021 şi-a încheiat campania de informare a populaţie. Care este bilanţul prezentat de oficiali

Timisoara

Asociaţia Timişoara Capitală Culturală Europeană a prezentat, astăzi, bilanţul campaniei de informare a publicului cu privire la etapele pregătirii candidaturii oraşului de pe Bega la titlul de Capitală Culturală Europeană.

Campania a avut în vizor informarea cetăţenilor, dar şi mobilizarea acestora pentru a se implica mai mult în acest proiect.

Conform informaţiilor aduse de directorul executiv al Asociaţia Timişoara Capitală Culturală, Simona Neumann, peste 130.000 de persoane au beneficiat de informaţii despre acest proiect în cadrul campaniei de informare.

Astfel, aproximativ 100.000 de persoane au văzut afişele în mijloacele de transport în comun, mii de persoane au văzut afişele de dimensiuni mai mari, din reţeaua de aviziere ADP, aproximativ 50 de instituţii au preluat afişe, 8.000 de persoane reprezentând public al muzeelor, teatrelor, Filarmonicii şi Operei au primit broşuri şi 3.000 de studenţi au primit pliante. De asemenea, 3.700 de elevi şi 570 de cadre didactice au primit materiale informative.

Mai mult, campania s-a desfăşurat şi online pe site-ul www.timisoara2021.ro dar şi pe pagina de Facebook a proiectului.

„Am constatat că aceste informaţii au ajuns la un public foarte numeros, în jur de 130.000 – 150.000 de persoane, după estimările pe care le-am făcut cu ajutorul instituţiilor care s-au implicat. Pot să vă spun că s-au implicat foarte multe instituţii, toate instituţiile de cultură din oraş” a declarat Simona Neumann.

La comunicarea statisticii, au fost prezenţi şi primarul Nicolae Robu, dar şi viceprimarul Dan Diaconu.

„Ştim deja că este foarte important să facem proiectul cât mai cunoscut şi să implicăm cetăţenii cât mai mult. Trebuie să fie un proiect al comunităţii, nu un proiect asumat de o instituţie, de o persoană sau de un grup de persoane. Încă de la început, am marşat mereu pe această idee, că suntem în faţa unui proiect care este al nostru, al tuturor”, a declarat primarul.

1 Commentariu pe Asociaţia Timişoara Capitală Culturală 2021 şi-a încheiat campania de informare a populaţie. Care este bilanţul prezentat de oficiali

  1. de unde „Am constatat că aceste informaţii au ajuns la un public foarte numeros, în jur de 130.000 – 150.000 de persoane” ???

    ati auzit careva de vreo actiune a acestei asociatii in ultimul timp?

Scrie un comentariu

Adresa dvs. de email nu va fi publicata.


*