Ultimele stiri

Încep înscrierile prntru Târgul de Crăciun. De ce documente au nevoie comercianții ce vor să expună

targ crăciun

Pentru a marca sărbătorile de iarnă, Primăria Municipiului Timişoara împreună cu Casa de Cultură a Municipiului organizează, în perioada 01 decembrie 2014 – 07 ianuarie 2015, ediţia a VIII-a a Târgului de Crăciun.

Căsuţele vor fi amplasate în centrul oraşului, în Piaţa Victoriei şi în piaţeta de lângă Şcoala Generală nr.30, în zona Soarelui.

Comercianţii care sunt interesaţi de participarea la Târgul de Crăciun vor trebui să depună, între 3-14 noiembrie 2014, la Primăria Municipiului Timişoara, la camera 12, Serviciul Relaţionare Directă cu Cetăţenii, la ghişeele nr. 3 şi nr. 4, pentru Direcţia Comunicare (orar: luni, miercuri, joi, vineri 08:30 – 16:30 şi marţi 08:30 – 18:30) următoarele documente:

• formular (word) de participare la Târgul de Crăciun;
• CD cu poze si lista produselor comercializate;
•  poze ale căsuţei, în cazul în care comerciantul deţine căsuţă;
• copie xerox după actele firmei;
• certificat de calitate sau orice alt document care atestă calitatea şi specificul produselor comercializate;

 

Totodată, trebuie precizate detaliile referitoare la necesarul tehnic pentru buna funcţionare a activităţii (curent electric, apă şi altele).
Cei care comercializează produse alimentare au nevoie de avizul prealabil al Direcţiei Sanitar Veterinare.

Scrie un comentariu

Adresa dvs. de email nu va fi publicata.


*