Ultimele stiri

Primarul Nicolae Robu, despre pesediștii care-l critică: „Oameni care n-au făcut în viața lor nimic bun”

Nicolae Robu

Nemulțumit că pesediștii îi tot bat obrazul cu privire la faptul că în centrul istoric al Timișoarei nu sunt muncitori și că există posibilitatea să se piardă banii de la Uniunea Europeană pentru reabilitarea zonei Cetate, Nicolae Robu a răbufnit, astăzi, pe Facebook.

Primarul Timișoarei a intitulat postarea de pe rețeaua de socializare „Calul/câinele moare de drum lung și prostul de grija altuia”. „Constat, în ultima vreme, că oameni care n-au făcut în viaţa lor nimic bun -în orice caz, nimic bun în interesul public-, fac toată ziua caz -şi le mai ţine isonul şi o anumită parte a presei!- de un pretins pericol de pierdere de fonduri europene la Primăria Timişoara. Oricât li se spune că Primăria Timişoara stă excelent la capitolul gestiune de proiecte europene, ei o ţin una şi bună: nu sunt muncitori în Piaţa Unirii -înainte spuneau că nu sunt la Michelangelo-, nu sunt muncitori pe malurile Begăi, etc., etc. În loc să se preocupe de ograda lor – Consiliul Judeţean, unde au Preşedintele şi majoritatea dintre consilieri şi unde au avut 3 proiecte şi le-au ratat pe toate 3, scăpând printre degete zeci de milioane de euro -, ei ne arată cât de adevărat este proverbul ales de mine ca titlu al acestei postări. Iar văicăreala-le – prefăcută, evident! – „o să pierdem fonduri europene” sună precum aceea cu drobul de sare din Povestea prostului sau Prostia omenească – nu-mi mai amintesc exact cum se numea -, de Ion Creangă”, scrie Nicolae Robu pe Facebook.

Edilul șef enumeră, apoi, cum stă Primăria Timișoara la capitolul proiecte europene, fiind gestionate 35 de proiecte cu finanțare europeană, dintre care 13 sunt finalizate, iar 22 sunt în lucru.

„Acesta este adevărul: ansamblul de cifre verificabile de mai sus şi nu polologhia mincinoasă, demagogică, sterilă a unora şi altora. Prin urmare: putem spune că Primăria Timişoara e în cărţi pentru o rată de reuşită în implementarea de proiecte cu finanţare europeană nerambursabilă şi, implicit, în atragerea de fonduri europene nerambursabile de 100 %. Şi… nu operând cu 1-2-3 proiecte, ca alţii, ci ditamai cu 35! ASTA SE CHEAMĂ PERFORMANŢĂ !”, conchide primarul Robu.