Ultimele stiri

Ciprian Jichici: „Guvernul și Tarom refuză plasarea unei aeronave a companiei, care să facă legătura cu un hub internațional”

aeroport timisoara

Guvernul Ponta sfidează interesele Timișoarei și a timișorenilor. Asta susține consilierul local PNL Ciprian Jichici care spune că proiecte de importanță majoră pentru orașul de pe Bega sunt pur și simplu ignorate de către liderii de la București. Tot în mâna lor stă și soarta Aeroportului Traian Vuia, mai spune consilierul.

Cu adevărat revoltat, consilierul Ciprian Jichici este de părere că timișorenii trebuie să ia poziție față de modul în care Guvernul tratează proiectele Timișoarei. Felul în care acestea au fost abordate până acum de mai marii de la București îi pare liberalului o adevărată bătaie de joc.

„Este momentul să creștem puțin intensitatea luărilor de poziție referitoare la proiectele de infrastructură pentru că devine din ce în ce mai clar că Timișoara și, mai ales, interesele legitime ale timișorenilor, sunt ignorate cu desăvârșire, aș îndrăzni să spun chiar că există o anumită bătaie de joc la adresa timișorenilor și a intereselor lor la nivel guvernamental”, spune Ciprian Jichici.

Ca exemplu elocvent pentru cele spuse, Jichici dă Aeroportul Traian Vuia din Timișoara, care stă în prag de faliment din cauza Guvernului și a companiei Tarom, care refuză să trimită o aeronavă și la Timișoara deși s-au făcut cereri în acest sens.

”Un alt exemplu este transportul aerian. Situația Aeroportului Internațional Timișoara este una destul de dificilă, motivul principal fiind insolvența și, ulterior, falimentul unuia dintre cei mai importanți operatori care și-au desfășurat activitatea aici, fiind vorba despre CarpatAir. E o scădere dramatică, cu aproape 320.000 de pasageri. După trei ani de zile de la acest incident abia anul acesta ne vom putea apropia de numărul de 1.000.000 de pasageri cât era în perioada de vârf a Aeroportului. Ceea ce e grav este că Guvernul și Tarom refuză plasarea unei aeronave a companiei, care să facă legătura cu un hub internațional, cum ar fi Frankfurt, Amsterdam, Londra sau Paris. Asta în condițiile în care există o cere documentată pe studii de piață. Rezultatul este că un număr între 100.000 și 200.000 de pasageri aleg anual ca punct de plecare competitorii direcți Budapesta și Belgrad” a explicat același consilier local.

 

 

Scrie un comentariu

Adresa dvs. de email nu va fi publicata.


*