Ultimele stiri

Datoriile celor ce gestionează cimitirele din Timișoara ar putea deveni istorie. Ce soluție a găsit Primăria

cimitir

Primăria le-a pus gând rău firmelor ce se ocupă de gestionarea cimitirelor din Timișoara, după ce acestea au ajuns să aibă datorii de mii de lei la municipalitate. Astfel, dacă până acum de urmărirea veniturilor se ocupa un birou de nouă oameni din cadrul Primăriei, de acum încolo Direcția Fiscală va fi cea care va sta cu ochii pe firmele respective.

Viceprimarul Traian Stoia a anunțat că Primăria va renunța la serviciile biroului de urmărire de venituri din cadrul Primăriei, pentru că cei care lucrează în acest departament nu s-au dovedit eficienți în ceea ce-i privește pe cei care gestionează cimitirele din Timișoara, astfel că, acestea au ajuns să aibă datorii de mii de lei la municipalitate.  De acum înainte, Direcția Fiscală se va ocupa de urmărirea acestor venituri. Aceasta va pune penalități, iar neachitatrea în timp de o lună a datoriilor va duce la rezilierea de contracte.

„De urmărirea acestor venituri se va ocupa Direcţia Fiscală, care urmăreşte veniturile şi pune penalităţi dacă nu se primesc banii. Neachitarea în timp de o lună de zile duce la rezilierea contractului”, a spus viceprimarul Stoia.

Scrie un comentariu

Adresa dvs. de email nu va fi publicata.


*