Ultimele stiri

Primăria Timișoara intră în vacanță! Programul se reia în 12 ianuarie

Primaria Timisoara

Începând cu data de 22  decembrie 2014, Primăria Municipiului Timişoara îşi suspendă programul cu publicul. Atenție! Acesta va fi reluat abia în data de 12 ianuarie 2015, cu câteva excepții. În tot acest interval de timp se vor desfăşura cu predilecţie activităţi curente specifice la final de an (arhivarea documentelor, întocmirea de rapoarte, revizii ale sistemelor informatice, etc.).

Excepţie de la acest program sunt la următoarele departamente:

Direcţia de Evidenţa a Persoanelor

Serviciul de Evidenţa Persoanelor şi Serviciul de Stare Civilă va funcţiona după următorul program de lucru cu publicul: în perioada 22-24 decembrie 2014 – conform programului existent; în perioada 29-31 decembrie 2014, la Serviciul de Evidenţa Persoanelor se vor elibera acte de identitate – conform programului; iar la Serviciul de Stare Civilă se vor înregistra nou-născuţii şi decesele, iar înregistrarea deceselor se va face conform programului, respectiv în intervalul 830 – 1600.

În zilele declarate libere şi cele de sărbători legale va funcţiona numai Biroul Înregistrări Decese între orele 10 00- 1200.

Direcţia Tehnică

Serviciul Transport şi Siguranţa Circulaţiei îşi suspendă programul cu publicul începând cu data de 15 decembrie 2014 şi îl va relua în data de 5 ianuarie 2015, cu excepţia emiterii autorizaţiilor de circulaţie, respectiv legitimaţiilor şi abonamentelor.

Direcţia Urbanism

Suspendă programul cu publicul începând cu data de 22 decembrie 2014, urmând să fie reluat în data de 12 ianuarie 2015.

Eliberarea documentelor va continua în această perioadă, cu excepţia zilelor declarate libere şi a sărbătorilor legale.

Direcţia Clădiri Terenuri şi Dotări Diverse va suspenda programul cu publicul începând cu data de 22.12.2014 şi îl va relua în data de 12.01.2015.

Excepţie în această perioadă va face Casieria pentru activitatea de Pompe Funebre şi Coşerit – din B-dul. 3 August nr.17, care va avea program cu publicul între orele 9.00 – 12.00, în următoarele zile: 22, 23, 24, 29, 30 şi 31 decembrie 2014, precum şi în perioada 05.01.2015 -09.01.2015.

Programul cu publicul se va relua după orarul normal de funcţionare începând cu data de 12 ianuarie 2015.

Serviciul Administrare Fond Funciar

Suspendă programul cu publicul în data de 22 decembrie 2014 şi îl va relua în data de 12 ianuarie 2015.

Direcția Comunicare

Centrul de Informare Turistică va funcționa în perioada 08.12.2014 – 16.01.2015 după următorul program de lucru:  Luni –Vineri, 10 -18, Sâmbătă 10 -14,  Duminică-închis. În zilele de 24 şi 31 decembrie programul va fi  între orele 10-14. În zilele declarate libere şi cele de sărbători legale programul de lucru cu publicul va fi suspendat.

Serviciul Relaţionare Directă cu Cetăţenii îşi suspendă programul cu publicul în data de 22 decembrie 2014 şi îl va relua în data de 12 ianuarie 2015.

Direcţia de Asistenţă Socială Comunitară îşi suspendă programul cu publicul în perioada  22.12.2014 – 12.01.2015.

Activitatea de distribuire a produselor alimentare conform HG nr. 799/17.09.2014 privind implementarea Programului Operaţional Ajutorarea persoanelor defavorizate va fi suspendată în perioada 24.12.2014 – 05.01.2015.

Serviciul pentru Protecţia Persoanelor cu Handicap Timişoara îşi suspendă programul cu publicul începând cu data de 22.12.2014, urmând să fie reluat în data de 12.01.2015.

Cantina de Ajutor Social Timişoara va avea program normal de lucru în perioada sărbătorilor de iarnă. În data de 23 decembrie 2014 se vor înmâna beneficiarilor pachetele de Crăciun, între orele 12-14, iar în 24 decembrie şi 31 decembrie se va servi un meniu specific sărbătorilor.

Direcţia Fiscală a Municipiului Timişoara va lua măsuri pentru desfăşurarea programului de lucru cu publicul pe perioada sărbătorilor de iarnă 2014. Astfel, ultima zi de program cu publicul va fi în data de 19.12.2014, program ul de lucru fiind reluat în data de 1 2.01.2015, cu următoarele excepţii:

Biroul Consiliere Cetăţeni şi Registratură şi Biroul Impuneri Auto Persoane Fizice şi Juridice în  perioada menţionată vor prelua şi vor  înregistra  toate declaraţiile contribuabililor persoane fizice/juridice;

Biroul Evidenţa Contribuabili şi Încasări Bugetare în perioada menţionată va încasa doar obligaţiile constând în amenzi, încasarea impozitelor şi taxelor locale fiind reluată începând cu data de 12.01.2015;

Serviciile de specialitate din cadrul Direcţiei Fiscale a Municipiului Timişoara vor elibera în perioada menţionată certificate de atestare  fiscală privind impozitele şi taxele locale şi alte venituri la bugetul local atât pentru persoane fizice, cât şi juridice, doar pentru acele imobile pentru care nu este necesară prelucrarea informatică a datelor patrimoniale şi/sau nu este necesară achitarea obligaţiilor restante. Menţionăm că cererile de eliberare a certificatelor de atestare fiscală pot fi depuse până în data de 24.12.2014, activitatea de înregistrare a cererilor urmând a fi reluată începând cu data de 05.01.2015. În cazul persoanelor fizice certificatul de  atestare fiscală privind impozitele şi taxele locale  şi  alte venituri la bugetul local va fi eliberat în baza evidenţei plăţilor existente la data de 19.12.2014.

Pentru informaţii, sugestii şi reclamaţii se poate apela Serviciu Call Center al Primăriei Municipiului Timişoara, la numărul de telefon 0256-969, tarif normal, care va funcţiona în zilele lucrătoare, în timpul programului instituţiei de luni până joi, între 8-16.00 şi vineri între 8-14.

PMT precizează și că în perioada în care programul cu publicul este sistat, chiria pentru locuinţe, garaje şi terenuri se poate achita în contul RO08TREZ62121300205XXXXX, deschis la Trezoreria Timişoara, Cod Fiscal 14756536 beneficiar Municipiul Timişoara. În plus, pe site-ul Primăriei Municipiului Timişoara (http://www.primariatm.ro/) există posibilitatea trimiterii de formulare on-line.

Scrie un comentariu

Adresa dvs. de email nu va fi publicata.


*