Ultimele stiri

Cât a investit primarul Nicolae Robu în campania electorala pentru postările de pe Facebook

Robu Facebook

Pasiunea primarului Nicolae Robu pentru Facebook nu mai reprezintă un secret pentru nimeni. Dar în timp ce alți lideri politici plătesc sume colosale pentru a li se întreține pagina, liberalul se ocupă personal de tot ceea ce apare pe pagina sa oficială de pe site-ul de socializare.

Chiar dacă a fost criticat și ironizat în repetate rânduri de rivalii din PSD că dă prea multă importanță Facebook-ului, liderul liberal este încântat de felul în care a dus campania electorală în mediul virtual și spune că tocmai acest lucru a fost un pion important în victoria noului președinte, Klaus Iohannis.

“Aş vrea să le mulţumesc tinerilor care s-au implicat mai mult decât oricând în alegeri, care au fost prezenţi în mediul virtual. Ca o ironie a sorţii, s-a dovedit că PSD, care cel puţin în plan local mă ironiza pe mine că sunt mare utilizator de Facebook, şi-a încasat-o în bună măsură”, a spus Robu.

Liberalul spune că postările sale din campania electorală au avut mare succes în mediul virtual şi recunoaşte că, pentru unele dintre ele, a scos bani din buzunare. Vorbim de sume moderate, între 2 și 30 de euro.

“Cel mai mult am investit într-o postare 30 de euro. Dar ce înseamnă 30 de euro faţă de cât înseamnă o publicitate la radiouri şi la televiziuni în perioada electorală?”, a mai spus Robu.

Scrie un comentariu

Adresa dvs. de email nu va fi publicata.


*